MIS TEENUS SEE ON? 
Clean Kitchen on meal kit-teenus, mis toob iga nädal püsitellimusena koju lihtsad ja maitsvad retseptid õige koguse koostisosadega.  
Toidud valmivad keskmiselt 30 minutiga ning retseptid vahelduvad iga nädal. 

Säästame aega vähendame toidu ülejääki ja teeme kodus kokkamise lihtsaks! 

KUIDAS TELLIMINE KÄIB?
Tellimust tehes tuleb valida, kas kokkad 2-le või 4le. Püsitellimuse korral salvestab süsteem valitud sööjate ja retseptide arvu ning sama kogus retsepte samale hulgale sööjatele tuuakse Sulle iga nädal.

KUHU TE KAUPA KOHALE TOIMETATE? 
Kaupa toimetame kohale üle Eesti. Tallinnas on võimalik valida ka kohaletoimetamise kellaaega. Harjumaal jõuavad pakid kodudesse 12-18 vahel ning väljaspool Harjumaad üldjuhul 16.00-20.00 vahemikus.

Saartele ning Lõuna-Eestisse tellides võib pakkide kohaletoimetamise aeg olla aga olenevalt asukohast veidi erinev. Küsimuste korral pöördu meie klienditoe poole. 

  • Tallinnas ning Tallinna lähipiirkonnas tarnime pakke P-R
  • Suuremates linnades E-R ning
  • kaugemates piirkondades (Lõuna-Eesti, saared) T-R

KUI PALJU MAKSAB PÜSITELLIMUS? 
Püsitellimus (vähemalt 3 retsepti valides) algab 41 €-st. Püsitellimuste korral saad teha valiku 3-10 retsepti vahel nädalas. Täpsemate hindade jaoks tõsta sobiv arv retsepte ostukorvi ning näed lehe allosas kokkuvõttes ühe portsjoni hinda, kojuveo hinda ja koguhinda. PS! Kuutasu eraldi ei ole, maksta tuleb vaid tellitud retseptide eest ning püsitellimuse puhul läheb tarnepäeval maha automaatne makse. 

KAS SAAN PAKENDEID TAGASTADA? KAS KASUTATE BIOLAGUNEVAT PAKENDIT? 
Meil on äärmiselt hea meel, et pakenditagastuse võimalust kasutab nii suur osa meie klientidest! Tagastatavat pakendit koguneb iganädalaselt aga juba sedavõrd palju, et viisime tagastamise osas sisse mõned väikesed muudatused:

- Palume kastid edaspidi eelnevalt kokku voltida, et saaksime pakendi tagasi võtta võimalikult paljudelt klientidelt. Kulleril on õigus keelduda voltimata kastide vastuvõtmisest.
- Tagasi saab anda ka terveid ja puhtaid tugevast plastikust topsikesi (munatopsid) ning tühjasid külmakotte ja termokaste.
- Kuna külmaelemente hetkel taaskasutada ei ole võimalik, palume veekotte kulleritele mitte anda.

Saartel ja mõnes kaugemas tarnepiirkonnas ei ole hetkel võimalik pakendeid tagastada, kuid tegutseme selle nimel, et see peatselt võimalikuks saaks. 

KUIDAS KÄIB MAKSMINE? 
Maksmiseks saad tellimuse lõpus sisestada püsimakse jaoks kaardiandmed ning edaspidi ei pea iga nädala eest enam eraldi tasuma. 

KAS SAADATE UUEL NÄDALAL UUED RETSEPTID VÕI PEAN VALIKU ISE TEGEMA? 
Igal nädalal saadame meeldetuletusmeili, et on aeg valida järgmise tellimuse retseptid. Seda saab teha, kuni on jäänud veel vähemalt 4 päeva tellimuse kojuveo päevani (näiteks esmaspäevase tellimuse puhul tuleb retseptid valida hiljemalt neljapäeva hilisõhtuks) Kui valikut ise ei tee, saadame teele toidud, mille süsteem on Sinu varasemaivalikuid arvesse võttes automaatselt teinud (st. kui oled varasemalt valinud taimetoiduretseptid, teeb süsteem uue valiku taimetoitude seast).  

MIKS PEAN VALIMA, KAS KOKKAN 2-LE VÕI 4-LE? KAS SAAN TELLIDA RETSEPTE KA ÜHELE, KOLMELE VÕI MUULE PAARITULE SÖÖJATE ARVULE? 
Meie retseptiarvestus ja süsteem võimaldavad kokata kas vaid kahele või neljale. Paaritule arvule sööjatele hetkel veel einekomplekti tellida ei saa. Küll aga on portsjonid suured, seega kui kolmas sööja on väikelaps, piisab üldjuhul ka 2 inimese komplektist.  

KAS PÜSITELLIMUSES SAAN RETSEPTIDE JA SÖÖJATE ARVU MUUTA? 
Retseptide ja sööjate arvu saab muuta, kuid selleks tuleb olemasolev püsitellimus tühistada ning teha uus püsitellimus sobiva arvu sööjate ja retseptidega. 

KAS TEIL ON RETSEPTE ERIDIEEDI JA ALLERGIATE KORRAL? 
Meie retseptide hulgas on nii liha-, kala- kui taimetoidud ning välja on toodud laktoosi- ja gluteenivabad retseptid ning muud allergeenid. Siiski pakitakse kõik meie karbid ühes ruumis, seega, kui teie allergia on väga tugev, ei saa me Clean Kitchenist tellimist soovitada.  

KUST HANGITE KOOSTISOSAD? 
Tooraine värskus ja kvaliteet on meie jaoks kõige tähtsamad. Valikus lähtume alati tooraine päritolust ja selle kasvatustingimustest, võimaluse korral eelistame eestimaist toorainet ja toetame kohalikke väiketootjaid. 

KAS KÕIK KOOSTISAINED ON IGA RETSEPTIGA KAASAS? 
Pakime kaasa õiges koguses kõik toiduvalmistamiseks vajaminevad koostisosad välja arvatud sool, suhkur, pipar, õli, või ja jahu. 

MIS AJA JOOKSUL PEAN RETSEPTID ÄRA KOKKAMA? 
Püüame oma tellimused komplekteerida nii, et nende ''Parim enne'' kvaliteet oleks kuni 5 päeva. 

KAS PEAN OLEMA KODUS, ET TELLIMUST VASTU VÕTTA? 
Et toit püsiks värske terve kohaletoimetamispäeva, kasutame külmaisolatsiooni ja jääpakke, mis säilitavad toidu ka siis, kui teid pole kohe toidukasti vastu võtmas. 

PÜSITELLIMUSE HALDAMINE:

KUIDAS PÜSITELLIMUSES NÄDAL VAHELE JÄTTA 
Seda on võimalik teha kuni neli päeva enne eeldatavat tarnepäeva. Näiteks kui tellimus saabub esmaspäeval, on viimane päev nädala vahele jätmiseks neljapäev. 
1. Logige sisse oma kontole.  
2. Klikates paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte.  
3. Leidke Jäta tellimus vahele” punane nupp ning vajutage sellele. 

KUIDAS PEATADA PÜSITELLIMUS AJUTISELT? 
Seda on võimalik teha kuni neli päeva enne eeldatavat tarnepäeva. Näiteks kui tellimus saabub esmaspäeval, on viimane päev nädala vahele jätmiseks neljapäev. 

1. Logige sisse oma kontole.  
2. Klikates paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte. 
3. Leidke "pane püsitellimus pausile" sinine nupp ja vajutage sellele.

KUIDAS KUSTUTADA PÜSITELLIMUS TÄIELIKULT 
1. Logige sisse oma kontole.  
2. Klikates paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte.  
3. Navigeerige lehele “Konto” > “Halda konto seadeid” ning valige “Tühista korduvtellimused” kõige all. 

KUIDAS MUUTA PÜSITELLIMUSE TARNE AADRESSIT? 
Püsitellimuse aadressi muutmiseks võta palun ühendust klienditoega kodulehe chati või meili kaudu.

KUIDAS MUUTA TULEVASTE NÄDALATE RETSEPTIVALIKUT? 
A) Kuidas järgmiste nädalate retseptivalikut muuta?  
1. Logige sisse oma kontole.  
2. Valige "Minu tellimus" ülevalt menüüst 
3. Kerige alla kuni näete retseptide pilte. Automaatsed retseptivalikud saate miinusmärgist ära kustutada ning valida plussmärgiga asemele meelepärased.  
4. Retseptide valik kinnitub vaid siis, kui olete ära valinud kõik retseptid. Eri nädalate retsepte näete ja saate muuta rippmenüüst.
5. Kui muudate tellimuse kuupäeva tuleb retseptid uuesti valida.

B) Retseptivalikud on lukus. Kuidas saan retsepte muuta?
Kui tellimus on lukus, siis ei ole võimalik enam retsepte muuta, kuna oleme selle jaoks juba tellinud tooraine ja korraldanud transpordi. 

KUIDAS MUUTA TARNE KELLAAEGA? 
1. Logige sisse oma kontole. 
2. Klikake paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte. 
3. Kellaaja muutmiseks valige vasakult rippmenüüst soovitud tellimus ning selle all sobiv kellaajavahemik ning kinnitage valik. 
 
NB! Tarne kellaaega saab valida ainult Tallinnas.

KUST NÄEN OMA VARASEMATE TELLIMUSTE AJALUGU? 
1. Logige sisse oma kontole.
2. Valige menüüst ''Minu tellimus''.
3. Lehe keskel tekib kiri ''ajalugu'', sinna vajutades näete oma varasemaid tellimusi.

KUIDAS LISADA PÜSITELLIMUSELE SOODUSKOODI? 

Sooduskoodi saate püsitellimusele lisada nii: Konto> halda püsitellimuse seadeid> sooduskood