MIS TEENUS SEE ON?
Clean Kitchen toob iga nädal püsitellimusena koju lihtsad ja maitsvad retseptid õige koguse koostisosadega.
Toidud valmivad keskmiselt 30 minutiga ning retseptid vahelduvad iga nädal.
Säästame aega, vähendame toidu ülejääki ja teeme kodus kokkamise lihtsaks!
Meie püsitellimuse haldamine on lihtne - menüüd saab ette planeerida saab kuni 4 nädalat, nädalaid saab ka vahele jätta või tellimuse täielikult tühistada.
KUIDAS KÄIB TELLIMINE?
Vormistades püsitellimuse, jõuab sinuni kord nädalas pakk valitud retseptidega vastavalt kas 2-le või 4-le sööjale. Retseptid ning nende arvu saad igale nädalale enne lukustusperioodi algust valida ise. Igal nädalal on menüüs 65 erinevat retsepti ning retseptide arv ühel tellimusel saab varieeruda 3-10-ni.
KUIDAS KÄIB MAKSMINE?
Esmatellimuse vormistamisel sisestad püsimakse jaoks kaardiandmed ning edaspidi ei pea iga nädala eest enam andmeid eraldi sisestama, vaid maksed toimuvad lukustusperioodi algul automaatselt.
KUI PALJU MAKSAB PÜSITELLIMUS?
Püsitellimus (al 3 retseptist) algab 46.14 €-st.Kuna retseptide hinnastus on erinev, tõsta täpsemate hindade jaoks tõsta sobiv arv retsepte ostukorvi ning näed lehe allosas kokkuvõttes ühe portsjoni hinda ja oma tellimuse koguhinda. Korraga saab tellimusele valida 3-10 retsepti. Püsitellimuse tasu on nädalast nädalasse erinev ning oleneb valitud retseptidest ja portsude arvust. Retseptide hindu näeb neid tellimusse lisades.
NB! Kuutasu eraldi ei ole, maksta tuleb vaid tellitud retseptide eest ning alates teisest tellimusest läheb automaatne makse maha lukustusperioodi algul.
NB! Automaatvalikuga tellimuse korral ei saa me garanteerida, et tellimuse maksumus on samaväärne eelneva tellimusega, kuna retseptide hinnastus on erinev.
MIS ON PROOVITELLIMUS?
Proovitellimus on hea viis katsetada meie retsepte enne püsitellimusega alustamist. Tehes püsitellimuse vormistamisel ‘’Soovin proovitellimust’’ lahtrisse linnukese, saadame sulle meeldetuletuseks SMS-i lingiga, et saaksid soovi korral edasise püsitellimuse katkestada enne, kui järgmine püsitellimuse pakk lukku läheb.
Kui jätad püsitellimuse aktiivseks, jõuavad iganädalased tellimused sinuni ka edaspidi.
MILLAL MU TELLIMUS LUKKU LÄHEB?
Kõige esimene tellimus läheb lukku kohe püsitellimust vormistades. Edaspidi lähevad tellimused lukku 4 päeva enne tarnet* ehk kui Sinu tellimus saabub esmaspäeval, siis on viimane võimalus tellimuse detaile muuta (sh retsepte muuta, nädal vahele jätta või püsitellimus tühistada) neljapäeva õhtul kell 23.59.
*v.a teisipäevased tellimused, millele on viimane hetk valikuid teha samuti neljapäeva õhtul kell 23.59.
KAS SAADATE IGAL NÄDALAL UUED RETSEPTID? KUIDAS MUUTA TULEVASTE NÄDALATE RETSEPTIVALIKUT?
Igal nädalal enne lukustusperioodi algust saadame meeldetuletusmeili, et on aeg valida järgmise tellimuse retseptid. Retsepte saab muuta nii kaua, kuni on jäänud veel vähemalt 4 päeva tellimuse kojuveo päevani (näiteks esmaspäevase tellimuse puhul tuleb retseptid valida hiljemalt neljapäeva hilisõhtuks). Kui valikut ise ei tee, saadame teele toidud, mille süsteem on Sinu varasemaid valikuid arvesse võttes automaatselt teinud (st. kui oled varasemalt valinud taimetoiduretseptid, teeb süsteem uue valiku taimetoitude seast).
A) Kuidas järgmiste nädalate retseptivalikut muuta?
B) Retseptivalikud on lukus. Kuidas saan retsepte muuta?
Kui tellimus on lukus, siis ei ole võimalik enam retsepte muuta, kuna oleme selle jaoks juba tellinud tooraine ja korraldanud transpordi.
KUIDAS PÜSITELLIMUSES NÄDAL VAHELE JÄTTA?
Kontol on võimalik vahele jätta kuni neli järgmist tellimust ning seda on võimalik teha kuni lukustusperioodi alguseni (vt “MILLAL MU TELLIMUS LUKKU LÄHEB?”). Selleks:
NB! Nädala vahelejätmine jätab vahele vaid ühe tellimuse. Edasine püsitellimus on ikkagi aktiivne.
KUIDAS PEATADA PÜSITELLIMUS?
Püsitellimuse tühistamiseks vali kodulehel: “MINU TELLIMUS” - “KONTO” - “TÜHISTA PÜSITELLIMUS” ja kinnita, et soovid püsitellimuse lõpetada.
Kui püsitellimus on edukalt tühistatud, siis näed “MINU TELLIMUS” lehel märget “Sul puuduvad püsitellimused.”
PS! Juhul kui sinu järgmise püsitellimuse pakk on juba lukku läinud (st selle tarneni on jäänud vähem kui 5 päeva), siis jõuab lukus tellimus ikkagi Sinuni ning püsitellimus peatatakse pärast viimase paki makset.
KUHU JA MIS HINNAGA TE KAUPA KOHALE TOIMETATE?
Kaupa toimetame kohale üle Eesti TASUTA. Tallinnas on võimalik valida ka kohaletoimetamise kellaaeg. Harjumaal jõuavad pakid üldjuhul kodudesse 12-18 vahel ning väljaspool Harjumaad enamasti 14.00-20.00 vahemikus.
Saartele ning Lõuna-Eestisse tellides võib pakkide kohaletoimetamise aeg olla aga olenevalt asukohast veidi erinev. Küsimuste korral pöördu meie klienditoe poole.
KAS SAAN PAKENDEID TAGASTADA?
Meie kulleritele saab tagastada*:
*NB! Saartel ja mõnes kaugemas tarnepiirkonnas ei ole hetkel võimalik pakendeid tagastada, kuid tegutseme selle nimel, et see peatselt võimalikuks saaks.
MIKS PEAN VALIMA, KAS KOKKAN 2-LE VÕI 4-LE? KAS SAAN TELLIDA RETSEPTE KA ÜHELE, KOLMELE VÕI MUULE PAARITULE SÖÖJATE ARVULE?
Meie retseptiarvestus ja süsteem võimaldavad kokata kas kahele või neljale. Paaritule arvule sööjatele hetkel veel einekomplekti tellida ei saa. Küll aga on meie portsjonid parasjagu nii suured, et kui kolmas sööja on väikelaps, piisab üldjuhul ka 2 inimese komplektist.
KAS PÜSITELLIMUSES SAAN RETSEPTIDE JA SÖÖJATE ARVU MUUTA?
Retseptide arvu saab nädalate lõikes ise muuta. Sööjate arvu (2 või 4) saab küll muuta, kuid selleks tuleb olemasolev püsitellimus tühistada ning teha uus püsitellimus uue sööjate arvuga.
KAS TEIL ON RETSEPTE ERIDIEEDI JA ALLERGIATE KORRAL?
Meie retseptide hulgas on nii liha-, kala- kui taimetoidud ning välja on toodud laktoosi- ja gluteenivabad retseptid ning muud allergeenid. Siiski pakitakse kõik meie tellimused ühes ruumis, seega, kui teie allergia mõne toote vastu on väga tugev, ei julge me teil tellimist soovitada.
KUST HANGITE KOOSTISOSAD?
Tooraine värskus ja kvaliteet on meie jaoks kõige tähtsamad. Valikus lähtume alati tooraine päritolust ja selle kasvatustingimustest, võimaluse korral eelistame alati kodumaist toorainet.
KAS KÕIK KOOSTISAINED ON IGA RETSEPTIGA KAASAS?
Pakime toiduvalmistamiseks kaasa õiges koguses vajaminevad koostisosad välja arvatud sool, suhkur, pipar, õli, või ja jahu.
MIS AJA JOOKSUL PEAN RETSEPTID ÄRA KOKKAMA?
Meie lehelt on võimalik tellida kuni 10 retsepti 5 päeva lõuna- ning õhtusöökideks. Seoses sellega püüame oma tellimused komplekteerida nii, et kiiresti riknevate toiduainete ''Parim enne'' kvaliteet oleks kuni 5 päeva. Retsepte valides püüa teha mitmekesiseid valikuid, st lisaks lihatoodetele vali ka taimetoiduretsepte. Sedasi tekitad endale rohkem puhvrit retseptide valmistamiseks.
KAS PEAN OLEMA KODUS, ET TELLIMUST VASTU VÕTTA?
Palume kogu valitud tarnevahemiku jooksul telefon hääle peal ja enda läheduses hoida, et kuller teid paki üleandmiseks kätte saaks. Soovi korral saate kõnele vastates jätta kullerile juhised, kuhu ta paki teid ootama võib jätta.
Et toit püsiks värske terve kohaletoimetamispäeva, kasutame külmaisolatsiooni ja jääpakke, mis säilitavad toidu ka siis, kui teid pole kohe toidukasti vastu võtmas. Siiski ei soovita me toidupakki tundideks ootele jätta või kulleril paluda jätta toidupakki kohta, kust see võidakse ära viia.
PÜSITELLIMUSE HALDAMINE:
KUIDAS MUUTA PÜSITELLIMUSE TARNE AADRESSI?
Püsitellimuse aadressi muutmiseks võta palun ühendust klienditoega kodulehe chati või meili kaudu.
KUIDAS MUUTA TARNE KELLAAEGA VÕI KUUPÄEVA?
1. Logi sisse oma kontole.
2. Klikka paremalt ülanurgast oma nimele ning näed tellimuse haldamise lehte.
3. Kellaaja muutmiseks vali vasakult rippmenüüst soovitud tellimus ning selle all sobiv kellaajavahemik ning kinnita valik.
NB! Tarne kellaaega saab valida ainult Tallinnas.
Tarnekuupäeva muutmiseks:
1. Logi sisse oma kontole.
2. Klikka paremalt ülanurgast oma nimele ning näed tellimuse haldamise lehte.
3. Kuupäeva muutmiseks vali soovitud püsitellimusel eelolevate tellimuste kuupäevade alt ''Muutke kuupäeva'' ning rippmenüüst soovitud kuupäev.
NB! Lukustatud perioodil ei ole võimalik tarnekuupäeva muuta.
NB! Kuupäeva muutmisel tuleb retseptid uuesti valida. Veendu lehelt lahkudes, et valitud retseptid on korrektsed. Küsimuste või murede korral võta esimesel võimalusel ühendust meie klienditoega.
KUST NÄEN OMA VARASEMATE TELLIMUSTE AJALUGU?
1. Logi sisse oma kontole.
2. Vali menüüst ''Minu tellimus''.
3. Lehe keskel tekib kiri ''ajalugu'', sinna vajutades näed oma varasemaid tellimusi.
KUIDAS LISADA TELLIMUSELE SOODUSKOODI?
Esmatellimusele saab sooduskoodi lisada tellimuse kinnitusel olevasse ''SOODUSKOOD'' lahtrisse.
Sooduskoodi lisamine püsitellimusele on seoses veebiplatvormi kolimisega ajutiselt häiritud. Palun võta selleks ühendust meie klienditoega.