MIS TEENUS SEE ON? 
Clean Kitchen on meal kit-teenus, mis toob iga nädal püsitellimusena koju lihtsad ja maitsvad retseptid õige koguse koostisosadega.  
Toidud valmivad keskmiselt 30 minutiga ning retseptid vahelduvad iga nädal. Säästame aega 
vähendame toidu ülejääki ja teeme koduskokkamise lihtsaks! 

KUIDAS TELLIMINE KÄIB?  

NB! Hetkel ei ole ajutiselt võimalik PREEMIUM-tellimust valida, kuna tõstame peatselt mõlemad tellimused kokku!


Valida saad püsitellimuse ja üksiktellimuse vahel. Tellimust tehes tuleb valida, kas kokkad 2-le või 4 le. Püsitellimuse korral salvestab süsteem valitud sööjate ja retseptide arvu ning sama kogus retsepte samale hulgale sööjatele tuuakse Sulle iga nädal. Tellida saad sellelt lingilt. 

KUHU TE KAUPA KOHALE TOIMETATE? 
Kaupa toimetame kohale üle Eesti. Tallinnas on võimalik valida ka kohaletoimetamise kellaaega. Harjumaal ning väljaspool Harjumaad jõuavad toidud kohale üldjuhul 16.00-20.00 vahemikus.

Saartele ning Lõuna-Eestisse tellides võib pakkide kohaletoimetamise aeg olla aga olenevalt asukohast veidi erinev. Küsimuste korral pöördu kindlasti meie klienditoe poole. 

Tallinnas ning Tallinna lähipiirkonnas tarnime pakke P-R, suuremates linnades E-R ning mujal (Lõuna-Eesti, saared) T-R.

KUI PALJU MAKSAB PÜSITELLIMUS JA ÜKSIKTELLIMUS? 
A) Püsitellimus tavaretseptidega (vähemalt 3 retsepti valides) algab 25,62€-st. Püsitellimuste korral saad teha valiku 3-10 retsepti nädalas. Täpsemate hindade jaoks tõsta sobiv arv retsepte ostukorvi ning näed lehe allosas kokkuvõttes ühe portsjoni hinda, kojuveo hinda ja koguhinda. PS! Kuutasu eraldi ei ole, maksta tuleb vaid tellitud retseptide eest ning püsitellimuse puhul läheb tarnepäeval maha automaatne makse. 
BÜksiktellimuse hinnad on 9,99; 14,99 või 19,99€ (1 retsept koostisosadega 2-le) ja kohaletoimetamistasu Tallinnas on 3,99€. 
Üksiktellimuse korra saad valida korraga  1-10 retsepti, mis jõuavad Sinuni ühe tunni jooksul või Sinu määratud kuupäeval ja kellaajal.

KAS SAAN PAKENDEID TAGASTADA? KAS KASUTATE BIOLAGUNEVAT PAKENDIT? 
Hoolime koos – koju kogunenud pappkastid, külmakotid ja topsid saad tagastada meie kulleritele. Väldime ja kasutame biolagunevat pakendit seal, kus võimalik. Töötame alati pakendi vähendamise ja järjest loodussõbralikemate lahenduste leidmise suunas. 

 

KUIDAS KÄIB MAKSMINE? 
Maksmiseks saad tellimuse lõpus sisestada püsimakse jaoks kaardiandmed ning edaspidi ei pea iga nädala eest enam eraldi tasuma. 

Üksiktellimuse korral saad kontaktinfo ja kaardiandmed sisestada vajutades ‘’Kassasse’’ .

KAS SAAN PÜSITELLIMUSE ASEMEL TEHA ÜHEKORDSE TELLIMUSE? 
Jah, kui asud tellima, saad püsitellimuse valiku asemel valida ka üksiktellimuse, mis saabub sulle juba tunni jooksul või Sinu sisestatud kuupäeval ja kellaajal. Ka püsitellimuse saab alati pausile panna, kasvõi pärast esimest nädalat. 

KAS SAADATE UUEL NÄDALAL UUED RETSEPTID VÕI PEAN VALIKU ISE TEGEMA? 
Igal nädalal saadame meeldetuletusmeili, et on aeg valida järgmise tellimuse retseptid. Seda saab teha, kuni on jäänud veel vähemalt 3 päeva tellimuse kojuveo päevaniKui valikut ise ei tee, saadame teele toidud, mille süsteem on Sinu varasemaivalikuid arvesse võttes automaatselt teinud (st. kui oled varasemalt valinud taimetoiduretseptid, teeb süsteem uue valiku taimetoitude seast).  

Miks pean valima, kas kokkan 2-le või 4-le? Kas saan tellida retsepte ka ühele, kolmele või muule paaritule sööjate arvule? 
Meie retseptiarvestus ja süsteem võimaldavad kokata kas 2-le või 4-le ning kahjuks praegu veel paaritule  kas vastavalt kahele või neljale sööjale. Paaritule arvule sööjatele hetkel veel einekomplekti tellida ei saa. Küll aga on portsjonid suured, seega kui kolmas sööja on väikelaps, piisab üldjuhul ka 2 inimese komplektist. 
 

KAS PÜSITELLIMUSES SAAN RETSEPTIDE JA SÖÖJATE ARVU MUUTA? 
Retseptide ja sööjate arvu saab muuta, kuid selleks tuleb olemasolev püsitellimus tühistada ning teha uus püsitellimus sobiva arvu sööjate ja retseptidega. 

KAS TEIL ON RETSEPTE ERIDIEEDI JA ALLERGIATE KORRAL? 
Meie retseptide hulgas on nii liha-, kala- kui taimetoidud ning välja on toodud laktoosi- ja gluteenivabad retseptid ning muud allergeenid. Siiski pakitakse kõik meie karbid ühes ruumis, seega, kui teie allergia on väga tugev, ei saa me Clean Kitchenist tellimist soovitada.  

KUST HANGITE KOOSTISOSAD? 
Tooraine värskus ja kvaliteet on meie jaoks kõige tähtsamad. Valikus lähtume alati tooraine päritolust ja selle kasvatustingimustest, võimaluse korral eelistame eestimaist toorainet ja toetame kohalikke väiketootjaid. 

KAS KÕIK KOOSTISAINED ON IGA RETSEPTIGA KAASAS? 
Pakime kaasa õiges koguses kõik toiduvalmistamiseks vajaminevad koostisosad välja arvatud sool, suhkur, pipar, õli, või ja jahu. 

KAS PEAN OLEMA KODUS, ET TELLIMUST VASTU VÕTTA? 
Et toit püsiks värske terve kohaletoimetamispäeva, kasutame külmaisolatsiooni ja jääpakke, mis säilitavad toidu ka siis, kui teid pole kohe toidukasti vastu võtmas. 

KUIDAS PÜSITELLIMUSES NÄDAL VAHELE JÄTTA 
1. Logige sisse oma kontole.  
2. Klikates paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte.  
3. Leia Jäta tellimus vahele” punane nupp ning vajuta sellele. 

KUIDAS PEATADA PÜSITELLIMUS AJUTISELT? 
1. Logige sisse oma kontole.  
2. Klikates paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte. 
3. Navigeerige lehele “Konto” > “Halda konto seadeid” ning paremal "Korduvtellimuse staatus” all klikake “Peata korduvtellimus”. 

KUIDAS KUSTUTADA PÜSITELLIMUS TÄIELIKULT 
1. Logige sisse oma kontole.  
2. Klikates paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte.  
3. Navigeerige lehele “Konto” > “Halda konto seadeid” ning valige “Tühista korduvtellimused” kõige all. 

KUIDAS MUUTA PÜSITELLIMUSE TARNEPÄEVA? 
Kahjuks praegu pärast püsitellimusega liitumist ise tarnepäeva muuta ei saa. Kui soovid seda aga teha, kirjuta kasutajatoele ja me aitame! 

KUIDAS MUUTA TULEVASTE NÄDALATE RETSEPTIVALIKUT? 
A) Kuidas järgmiste nädalate retseptivalikut muuta?  
1. Logige sisse oma kontole.  
2. Klikates paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte.  
3. Automaatsed retseptivalikud saate miinusmärgist ära kustutada ning valida asemele  
meelepärased.  
4. Ärge unustage kinnitada valik paremalt allnurgast, klikates EDASI ja UUENDA. Eri nädalate retsepte näete ja saate muuta rippmenüüst. 
B) Retseptivalikud on lukus. Kuidas saan retsepte muuta?Sellisel juhul tuleb kirjutada kasutajatoele ning kui veel võimalik, saame proovida retseptivalikut  
muuta.  

KUIDAS MUUTA TARNE KELLAAEGA? 
Tarne kellaaja muutmiseks: 
1. Logige sisse oma kontole. 
2. Klikake paremalt ülanurgast oma nimele näete tellimuse haldamise lehte. 
3. Kellaaja muutmiseks valige vasakult rippmenüüst soovitud tellimus ning selle all sobiv kellaajavahemik ning kinnitage valik. 
 
NB! Tarne kellaaega saab valida ainult Tallinnas. Tarne kuupäeva ise muuta ei saa, selleks kirjutage palun meie klienditoele. 
 

ELAN VÄLJASPOOL TALLINNAT, MILLAL MU PAKK KOHALE JÕUAB?  
Väljaspool Tallinnat jõuavad pakid praegu kohale vahemikus 18.00- 20.00. Saadame meili teel teavituse, kui pakk on Tallinnast välja saadetud.