KKK - korduma kippuvad küsimused

Mis on Clean Kitchen?

Clean Kitchen on teenus, mis toob iga nädal püsitellimusena koju lihtsad ja maitsvad retseptid õige koguse koostisosadega. Toidud valmivad keskmiselt 30 minutiga ja retseptid vahelduvad iga nädal. 
 
Säästame aega, vähendame toidu ülejääki ja teeme kodus kokkamise lihtsaks! 

Kuidas käib tellimine?

👉 Vormistades püsitellimuse, jõuab sinuni kord nädalas pakk valitud retseptidega vastavalt kas 2-le või 4-le sööjale.
👉 Retseptid ning nende arvu saad igale nädalale enne lukustusperioodi algust valida ise. Igal nädalal on menüüs 70+ erinevat retsepti ning retseptide arv ühel tellimusel võib varieeruda 3-10ni. 
👉 Ühe tellimuse hind algab 46.14 €-st ning oleneb sinu valitud retseptidest ja portsude arvust. Kuna retseptide hinnastus on erinev, tõsta täpsemate hindade jaoks sobiv arv retsepte ostukorvi ning lehe allosas näed kokkuvõttes ühe portsjoni hinda ja oma tellimuse koguhinda.
👉 Kuutasu eraldi ei ole, maksad vaid oma tellitud retseptide eest ning alates teisest tellimusest läheb automaatne makse maha juba lukustusperioodi algul.
👉 Automaatvalikuga tellimuse korral ei saa me garanteerida, et tellimuse maksumus on samaväärne eelneva tellimusega, kuna retseptide hinnastus on erinev.

Mis on proovitellimus?

👉 Tehes esimese tellimuse juures linnukese lahtrisse ‘’Soovin proovitellimust’’, saadame sulle enne esimese püsitellimuse lukustusperioodi SMS-i ja e-maili lingiga, et saaksid vajadusel edasised tellimused katkestada.
👉 Kui jätad püsitellimuse aktiivseks, saad oma kontol edasisi tellimusi mugavalt ise hallata.
👉 Tellimuse tühistamiseks vajad kindlasti kontot - kui vajad kontole ligipääsemiseks abi, võta julgelt ühendust meie klienditoega.

 Proovitellimus on hea viis katsetada meie retsepte enne püsitellimusega alustamist ning tagab topelt meeldetuletused enne püsitellimusega alustamist.

Kuidas muuta retseptivalikut?

👉 Oma nädalamenüüd saad valida ette kuni 4 nädalat ning korraga saad valida menüüsse 3-10 retsepti
👉 Igal nädalal enne lukustusperioodi algust saadame sulle meeldetuletusmeili, et on aeg valida järgmise tellimuse retseptid. 
👉 Retsepte saad muuta nii kaua kuni algab lukustusperiood, ehk on jäänud veel vähemalt 4 päeva tellimuse kojuveo päevani (näiteks esmaspäevase tellimuse puhul tuleb retseptid valida hiljemalt neljapäeva hilisõhtuks).
👉 Kui sa retseptivalikut ise ei tee,  saadame sulle toidud, mille süsteem on varasemaid valikuid arvesse võttes automaatselt valinud.

A) Kuidas järgmiste nädalate retseptivalikut muuta? 
1. Logi oma kontole sisse.  
2. Vali ülevalt menüüst "MINU TELLIMUSED".
3. Vali "Eelolevad tellimused" alt kuupäev millel soovid retsepte muuta.
4. Automaatsed retseptivalikud kustuta miinusmärgist ning vali plussmärgiga asemele meelepärased.
5. Kui muudad tellimuse kuupäeva, tuleb retseptid uuesti valida. 

B) Retseptivalikud on lukus. Kuidas saan retsepte muuta? Kui tellimus on lukustunud, siis üldjuhul ei ole võimalik enam retsepte muuta. Kui aga kohe peale lukustusperioodi algust reageerida,  püüame läbi klienditoe siiski võimaluste piires retseptivahetusega aidata. 

Millised on tarnepiirkonnad?

👉 Kaupa toimetame kohale üle kogu Eesti ning tarne on TASUTA
👉 Tallinnas ning Tallinna lähiümbruses on võimalik valida ka kohaletoimetamise kellaaega. 
👉 Kui sinu kodupiirkonna tarneaken tundub kodulehel väga pikk siis tea, et tarnepäeva hommikul saadame sulle SMS-i täpse tarneajaga.
👉Tallinnas ning Tallinna lähipiirkonnas tarnime pakke P-R. Suuremates linnades E-R ning kaugemal (sh Lõuna-Eesti ja saared) T-R.

Harjumaal jõuavad pakid üldjuhul kodudesse 12-18 vahemikus ning väljaspool Harjumaad enamasti 14.00-20.00 vahemikus. Saartele ning Lõuna-Eestisse tellides võib pakkide kohaletoimetamise aeg olla aga olenevalt asukohast veidi erinev.

Küsimuste korral pöördu julgelt meie klienditoe poole.

Kas pean paki vastuvõtmiseks viibima kodus?

👉 Tarnepäeval saadame SMS-i täpse tarneajaga, et teaksid kohalolekut arvestada.
👉 Palume kogu valitud tarnevahemiku jooksul hoida telefon hääle peal ja enda läheduses, et kuller su paki üleandmiseks kätte saaks. 
👉 Soovi korral saad kõnele vastates jätta kullerile juhised, kuhu ta paki sind ootama võib jätta. 

🥦 Et toit püsiks värske terve kohaletoimetamispäeva, kasutame külmaisolatsiooni ja jääpakke, mis säilitavad toidu ka siis, kui sind pole kohe toidukasti vastu võtmas. 

Siiski ei soovita me toidupakki tundideks ootele jätta või kulleril paluda jätta toidupakki kohta, kust see võidakse ära viia.

Kuidas muuta tarneaega?

👉 KUIDAS MUUTA TARNE KELLAAEGA:
1. Logi sisse oma kontole. 
2. Klikka paremalt ülanurgast oma nimele ning näed tellimuse haldamise lehte. 
3. Kellaaja muutmiseks vali vasakult rippmenüüst soovitud tellimus ning selle all sobiv kellaajavahemik ning kinnita valik. NB! Tarne kellaaega saab valida ainult Tallinnas. 

👉 KUIDAS MUUTA TARNE KUUPÄEVA: 
1. Logi sisse oma kontole. 
2. Klikka paremalt ülanurgast oma nimele ning näed tellimuse haldamise lehte. 
3. Kuupäeva muutmiseks vali soovitud püsitellimusel eelolevate tellimuste kuupäevade alt ''Muutke kuupäeva'' ning rippmenüüst soovitud kuupäev. 

NB! Lukustatud perioodil ei ole võimalik tarnekuupäeva muuta.

NB! Kuupäeva muutmisel tuleb retseptid uuesti valida. Veendu lehelt lahkudes, et valitud retseptid on korrektsed. 

Küsimuste või murede korral võta esimesel võimalusel ühendust meie klienditoega.

Kas kaasas on kõik vajaminevad koostisosad?

👉  Me pakime toiduvalmistamiseks kaasa õiges koguses vajaminevad koostisosad välja arvatud sool, suhkur, piparõli, või ja jahu

Kust hangite koostisosad?

👉  Tooraine värskus ja kvaliteet on meie jaoks kõige tähtsamad. Valikus lähtume alati tooraine päritolust ja selle kasvatustingimustest, võimaluse korral eelistame alati kodumaist toorainet

Miks just 2 või 4 sööjat? Kas saan tellida toitu ka 1 või 3 sööjale?

👉 Meie retseptiarvestus võimaldab hetkel kokata ainult kas kahele või neljale. Paaritule arvule sööjatele hetkel seega einekomplekte tellida ei saa. 
👉 Meie toiduportsjonid on parasjagu nii suured, et kui kolmas sööja on väikelaps, piisab üldjuhul ka 2 inimese komplektist. Peresõbralikud retseptid leiad retseptivalikust ka ''Peresõbralik'' märgise järgi. 
👉Üksinda süües saad aga vähendada kokkamissagedust ning ühe toidu valmistada korraga kaheks toidukorraks.

Kuidas käib maksmine?

 👉 Esimest tellimust tehes maksad kohe ning edasiste tellimuste puhul hakkavad toimuma automaatmaksed. Seega ei ole vaja iga nädala tellimuse eest andmeid korduvalt sisestada.

MIS JUHTUB, KUI AUTOMAATMAKSE ESIMESEL KORRAL EBAÕNNESTUB?
👉 Ebaõnnestunud makse korral saadame sulle e-maili teel meeldetuletuse, et saaksid kaardiandmeid muuta või maksevahendi üle kontrollida.
👉 Meie süsteem püüab korduvmakset teha 7 järjestikusel päeval ning kui kõik automaatmaksed ebaõnnestuvad, tuleb makse teostada tagantjärgi manuaalselt.
Selleks saadame sulle meeldetuletava e-maili koos makselingiga.

❗Meeldetuletusi maksmata arve kohta saadame kokku kuni 3 tk ning tellimuse eest maksmise eiramise korral võime pöörduda kolmandate osapoolte poole.

Millal lähevad tellimused lukku?

👉 Kõige esimese tellimuse puhul valid tarnepäeva ja -aja koheselt ning valitud nädalapäev on vaikimisi ka edaspidiste tellimuste tarnepäev.

👉 Edaspidiste tellimuste lukustusperiood algab alati 4 päeva enne järgmist tarnepäeva* ehk kui sinu tellimus saabub esmaspäeviti, siis on viimane võimalus tellimuse detaile muuta (sh retsepte muuta, nädal vahele jätta või püsitellimus tühistada) neljapäeva õhtul kell 23.59.

*- v.a teisipäevased tellimused, millele on viimane hetk valikuid teha samuti neljapäeva õhtul kell 23.59.

Kuidas jätta nädalat vahele?

👉 Oma kontol saad korraga vahele jätta kuni neli järgmist tellimust ning seda kuni lukustusperioodi alguseni.

Selleks: 
1.  Logi sisse oma kontole.
2. Vali ülevalt "MINU TELLIMUS". 
3. Vajuta tellimuse kuupäevale, mida soovid vahele jätta. 
4. Leia “Jäta tellimus vahele” punane nupp ning vajuta sellele. Kui tellimus on edukalt vahele jäetud, siis näed selle juures teadet "VAHELE JÄETUD". 

NB! Nädala vahelejätmine jätab korraga vahele vaid ühe tellimuse. Edasine püsitellimus on ikkagi aktiivne.

Kuidas tühistada tellimus?

👉 Püsitellimuse tühistamiseks vajad kindlasti ligipääsu oma kontole. 
👉 Tühistamiseks vali kodulehel: “MINU TELLIMUS” - “KONTO” - “TÜHISTA PÜSITELLIMUS” ja kinnita, et soovid püsitellimuse lõpetada. Kui püsitellimus on edukalt tühistatud, siis näed “MINU TELLIMUS” lehel märget “Sul puuduvad püsitellimused.” 

NB! Kui sinu järgmise tellimuse pakk on juba lukku läinud (st selle tarneni on jäänud vähem kui 4 päeva), siis korrektselt töödeldud tellimuse puhul jõuab lukus tellimus ikkagi sinuni ning püsitellimuse saad peatada pärast viimase paki edukalt õnnestunud makset.

Kuidas saan lisada tellimusele sooduskoodi?

👉 Esmatellimusel saad sooduskoodi lisada tellimuse kinnitusel olevasse ''SOODUSKOOD'' lahtrisse.
👉 Püsitellimusele saad sooduskoodi lisada nii: 
1. Logi sisse oma kontole. 
2. Klikka vasakul üleval nurgas "MINU TELLIMUS" 
3. Sooduskoodi lisamiseks mine "KONTO" vaatesse ja alla poole kerides leiad "Lisa sooduskood"

Kuidas muuta tarneaadressi?

👉 Püsitellimuse puhul saad tarneaadressi muuta oma kontolt ise:
 1. Logi sisse oma kontole. 
2. Klikka ''KONTO'' ja ''MUUDA AADRESS''

NB! Kui sinu järgmine tellimus on juba lukus ning tarne peaks toimuma lähima 72 h jooksul, siis võta aadressi muutmiseks kindlasti ühendust meie klienditoega.

Mis aja jooksul tuleks retseptid ära kokata?

 👉 Korraga on võimalik tellida kuni 10 retsepti, mis on ideaalis mõeldud 5 päeva lõuna- ning õhtusöökideks.
👉 Loomulikult võid retsepte ajatada ka pikemale ajale, kuid tea, et kiiresti riknevate toiduainete ''Parim enne'' saame garanteerida kuni 5 päeva.
👉 Retsepte valides püüa teha mitmekesiseid valikuid, st lisaks lihatoodetele vali ka taimetoiduretsepte, sest nii tekitad endale rohkem ajapuhvrit retseptide valmistamisel.

Kas saan sööjate arvu muuta?

 👉 Sööjate arvu (2 või 4) saab muuta, kuid selleks tuleb olemasolev püsitellimus tühistada ning teha uus püsitellimus uue sööjate arvuga.
👉 Kui soovid sööjate arvu muuta ühekordselt või ainult osade toitude puhul, võid mõnda retsepti valida lihtsalt topelt.

Kas valikus on retsepte eridieetide või allergiate korral?

 👉 Meie retseptide hulgas on nii liha-, kala- kui taimetoidud ning välja on toodud laktoosi- ja gluteenivabad retseptid ning muud allergeenid. 
👉 Siiski pakitakse kõik meie tellimused ühes ruumis, seega, kui allergia mõne toote vastu on väga tugev, ei julge me tellimist soovitada.

Püsitellimuse haldamise õpetus

First_page_banners_Xmas_6_9e8b601d-72fd-4168-a8ce-e6dc1781de82